Temos pavadinimas: WordPress, Shopify ir PHPFusion programuotojų bendruomenė :: Lito devalvacija - reali grėsmė ar tik perdėta iliuzija?

Parašė ozzWANTED· 2009 Kov. 9 00:03:14
#1

Šaltiniai:

LRytas.Lt: K.Glavecko kalbos apie lito devalvavimą sukėlė paniką:
http://www.lrytas.lt/-1236525924...%C4%85.htm

Alfa.lt: Žmonės išsigando: litus keičia į eurus, dolerius, svarus:
http://www.alfa.lt/straipsnis/10...3-08_16-54

A.Račo asmeninis tinklapis: “Rytoj bus devalvuotas litas” - ačiū K.Glaveckui:
http://racas.lt/rytoj-bus-devalv...glaveckui/


Naujausia informacija:
(19.55 val.) Naujausia informacija tokia - remiantis kolegų liudijimais, šiandien “Akropolyje “Swedbank” ir DNB Nord skyriuose eurus tik superka, bet neparduodas. Tokia pati situacija ir “Parex” skyriuje prie stoties…

Jūsų nuomonės.
Taip pat prabalsuojame ir tinklapio apklausoje dešinėje saito pusėje.

=============================
Ištrauka iš Lietuvos ryto:
Ketvirtadienį Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininkas Kęstutis Glaveckas pareiškė, kad įvedant eurą Lietuvoje litai į eurus greičiausiai bus keičiami visai kitu santykiu.

Tačiau savaitgalį pasklido gandai, kad litas turėtų būti devalvuotas jau naktį iš šeštadienio į sekmadienį. Panašiai atsitiko kaimyninėje Baltarusijoje, kai atšventę naujuosius metus žmonės ryte sužinojo, kad rublis buvo devalvuotas 20 proc.

„Parduodame tik tai, ką atneša - atsargų jau neliko. Valiutos paklausa labai padidėjusi“, - sakė vienintelės visą parą Vilniuje dirbančios valiutos keityklos prie geležinkelio stoties darbuotoja.

„Matyt, žmonės nepasitiki mūsų valdžia“, - spėjo Ūkio banko skyriaus „Akropolyje“ darbuotojas, sekmadienį kasoje turėjęs 40 eurų.

Dar liūdnesnis vaizdas buvo buvo kitų „Akropolyje“ įsikūrusių bankų skyriuose. „Eurų neturime“, - tik įėjus į „Danske Bank“ klientų aptarnavimo skyrių garsiai perspėjo banko darbuotoja.

“Akropolio” SEB ir „Swedbank“ skyriuose sekmadienio rytą buvo anšlagas. Jau 10 valandą ryto neradę vietos atsisėsti, žmonės ramstė sienas ir stovėjo koridoriuose. „Bumas prasidėjo šeštadienį. Eurų dar turime, pardavinėjame likučius. JAV dolerių jau nėra“, - sakė žmones prie durų pasitinkantis „Swedbanko“ darbuotojas.

Daugiau apie tai skaitykite pirmadienio “Lietuvos ryte”.

K.Glaveckas samprotavo apie lito devalvavimą

„Jeigu euras būtų įvedamas esant jo ir lito santykiui 3,45 (1 euras šiuo metu lygus 3,4528 lito – red.), būtų nieko, bet tokio santykio niekas neduos“, - ketvirtadienį Seime surengtoje spaudos konferencijoje sakė K.Glaveckas.

Euro įvedimo metu euro ir lito santykį nustatys Europos centrinis bankas: „Jis gali nustatyti 3,7 ar 3,8 lito (už 1 eurą)“.

K.Glavecko teigimu, kad ir 10 proc. nuvertinus litą per keitimą žmonės pajustų pinigų netektį, todėl keitimo kurso korekcijų neturėtų būti.

Lietuvos nacionalinę valiutą litą kai kurių valiutų atžvilgiu K.Glaveckas laiko pervertintą.

„Litas, atvirai tariant, dabar kai kurių valiutų (pavyzdžiui, zloto, rublio) atžvilgiu tapo labai pervertintas - pasidarė labai brangus, o tai labai nenaudinga mūsų eksportuotojams“, - sakė K.Glaveckas

Redagavo ozzWANTED· 2009 Kov. 9 00:03:38

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 00:03:49
#2

manyciau, kad seniai reikejo ta Eura ivesti.. butu, ir lengvesnes tos vadinamos ''krizes'' , ir nereiketu sukti, galvu vaziuojant i jav ar kitus, del valiutos... Ir manau, butu paklausesne internetine bankininkyste, nes nedaugelis, banko korteliu palaiko pirkima is uzsienio ;)

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 00:03:57
#3

BET NE DABAR JĄ ĮVEST KAI KAIKURIE SANTAUPU TURI DAXUJA IR JŲ DIDELĖ DALIS NUPLAUKTU. ATSIPEIKĖK IR TAVO TĖVELEMS KALTU PER KIŠENE :}

Parašė Ginciuss· 2009 Kov. 9 00:03:13
#4

Nesamonė.. Tikrai nereikia dabar keisti.. Tad ir prabalsavau, kad šiemet nekeis, manau. ;)

Parašė Niger· 2009 Kov. 9 00:03:52
#5

Nereikia... rekejo daryt seniau o ne dbr tegul daro tai po krizes :|

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 00:03:07
#6

man nera, ka atsipeiket.. kaltu zinoma, per kisene ir dar daugiau, negu jums.. nes mes turim versla... kurio yra 2 parduotuves.. bet jei logiskai pagalvojus, tai galetu ivest ta eura db, (cia mano nuomone), kadangi, po to kol viskas atsistatytu, preeitu pora metu.. kuo greiciau, tuo geirau:)ir sakai kirstu per kisene.. db tarkim duona 4lt ane? o tu galvoji, kaip bus euras duona bus 4 eur? ne.. kainuos 1,.. eur. tai va.. Jei jau skaiciaus, mazesnis tai tragedija? tikrai ne.. tam ir yra pinigo VERTE :)

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 00:03:23
#7

Atkreipk dėmesi į kursus žmogau. Tu manai bus kursas 3,45? Taigi kaip sakė ir padarytu 3,70-3,80. Tad jau tikrai daug kam šautu per kišene. 1 dalykas kristu atligynimai. Lengva šnekėti kai teveliai viskuo aprupina :}

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 00:03:05
#8

Prie ko cia teveliai? ne 10 metu man...
ir be to Euras* EUR* 3,4528

Redagavo BigMan· 2009 Kov. 9 00:03:43

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 00:03:22
#9

Tai ir galvok galva, o ne šikna jei ne 10 metu. :} Pats jei turi versla turėtum suprasti, kad pats puikiai nukentėtum. Ką veikdavai per ekonomikos pamokas? :} Ir viskas tikrai nepigs, o brangs, nes viską lems aukštesnis kursas ;)

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 00:03:57
#10

zinau, ta.. kad brangs, ir ekonomikos pamokos, man dar yra .. bet ne tame esme.. kiekvienas turi savo nuo mone, ir as uz eura.. ;)

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 00:03:28
#11

Oj kitaip šnekėtum kai pats tuos pinigus uždirbtum ir rizikuotum prarasti darbą :}

Parašė Niger· 2009 Kov. 9 00:03:04
#12

BigMan parašė:
zinau, ta.. kad brangs, ir ekonomikos pamokos, man dar yra .. bet ne tame esme.. kiekvienas turi savo nuo mone, ir as uz eura.. ;)


nebuk durnelis parsidavelis... skaitiai istorija kol isikovojom lita :| krc cia patrijotas euro :@

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 00:03:13
#13

tai yra neisvengiama, anskciau ar velaiiu vistiek tures but euras.. ;)
Niger parašė:
BigMan parašė:
zinau, ta.. kad brangs, ir ekonomikos pamokos, man dar yra .. bet ne tame esme.. kiekvienas turi savo nuo mone, ir as uz eura.. ;)


nebuk durnelis parsidavelis... skaitiai istorija kol isikovojom lita :| krc cia patrijotas euro :@

ka bl db su tuo litu padarysi? nk beveik.. tik lietuvoj su juo tupet.. galvokim i ateiti truputi.. ?|

Redagavo BigMan· 2009 Kov. 9 00:03:06

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 00:03:53
#14

Taip turės, bet ne per tokia duobe ekonomikos kokia yra dabar. O kaip sakant nuo vienos sajungos pabėgom atbėgom pas kitą ir turim lygiai tą pati šuda tik kitais pavadinimais :} SSRS ir ES :}

Parašė Niger· 2009 Kov. 9 00:03:12
#15

BigMan parašė:

ka bl db su tuo litu padarysi? nk beveik.. tik lietuvoj su juo tupet.. galvokim i ateiti truputi.. ?|


Nieko cia neprigalvosi, nebus geriau jeigu dabar bus euras bus tik blogiau :|

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 00:03:08
#16

Niger parašė:
BigMan parašė:

ka bl db su tuo litu padarysi? nk beveik.. tik lietuvoj su juo tupet.. galvokim i ateiti truputi.. ?|


Nieko cia neprigalvosi, nebus geriau jeigu dabar bus euras bus tik blogiau :|

ka lb viska spabrangs? neeeeee. nebus ta duona 6 eur...

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 00:03:22
#17

Išsikeisti tu visada galėsi. Bet kai nuskurdins žmonęs ką tada išsikeisi? :} Kai nebebus ką išleisti ir turėsi gyventi iš kiekvieno cento. :} Blemba tas žmonių skurdinimas galėtu pereiti ne paprastiems žmonėms, o maximoms ir etc. Tokie turi mokėti daugiau valstybei. Tai jie čia mus durina. Ateis Grybauskaitė į valdžia užsibaigs visas maximos kapitalizmas :}

Redagavo bad_user· 2009 Kov. 9 00:03:15

Parašė Niger· 2009 Kov. 9 00:03:18
#18

BigMan parašė:

ka lb viska spabrangs? neeeeee. nebus ta duona 6 eur...


nebus 6 eurai bet bus 2.5 euro pamatysi maisto kainos liks 1:1 :D kodel lenkai nenori euro? domejeisi lenkais? pas juos greit bus euras pazek kiek jau kainuoja elektronika :|

Redagavo Niger· 2009 Kov. 9 00:03:46

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 00:03:50
#19

ne kapitalizmas o MONOPOLIZMAS... ka ne? :D as ir uz Gryba, bet vistiek mano nuomone reik euro :D
Niger parašė:
BigMan parašė:

ka lb viska spabrangs? neeeeee. nebus ta duona 6 eur...


nebus 6 eurai bet bus 2.5 euro pamatysi maisto kainos liks 1:1 :D kodel lenkai nenori euro? domejeisi lenkais? pas juos greit bus euras pazek kiek jau kainuoja elektronika :|

ne elektronikos gyvenime esme.. ta alektronika gali ir palaukt...cia neklabu apie save :D

Redagavo BigMan· 2009 Kov. 9 00:03:42

Parašė ozzWANTED· 2009 Kov. 9 00:03:15
#20

Iš lito nuvertėjimo nauda tik tiems UAB'ams kurie eksportuoja savo produkciją į užsienį. Valstybės atveju - tai jau bene banaliausias būdas apiplėšti žmones. Kadangi mokesčių nebesurenka, galima visko tikėtis. Bet kuriuo atveju ir tas 3,80Lt už eurą gali būti iliuzija. Įsivaizduokit kas bus, jei ryt už eurą reikės mokėti 5Lt. Taip, galbūt vidinėje ekonomikoje tai nepasijaus, bet tarkim aš pats vykdau nemažai atsiskaitymo operacijų su užsienio užsakovais, kur dominuoja eurai. Be abejonės, aš neoponuoju kol kas didesnėmis nei 1000-1500 eurų sumomis per vieną operaciją, tačiau visgi net ir tokiu atveju nuostoliai tikrai pasijaustų.

Tik mes čia pamirštame dar viena dalyką - kam tokius gandus skleisti yra naudingiausia? Ogi BANKAMS.
Nuo kiekvieno 100 eurų, prarandate po 6 litus litus iškeitę į eurus ir atgal, todėl nuo 1mln eurų bankas turės 60 tūkst. litų pelno vien iš keitimo operacijų grynaisiais pinigiais. Ką kalbėti apie dar keitimo papildomus mokesčius išiminėjant dideles sumas iš sąskaitų, konvertuojant paskolas ir pan. Tad vidutiniškai pelnas realus gali būti net ~100 tūkst. litų nuo vieno milijono eurų.

Tad galiu daryti prielaidą - tarkim per šį mėnesį bus iškeista litų į 100mln eurų, tuomet bankai per šį mėnesį gali susišluoti iki 10mln litų pelno - neblogi pinigai?

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 00:03:18
#21

Žinai ta monopolija jau virsta į kapitalizma Lietuvoje. Atkreipk dėmesi, kad įstatimai buvo leidžiami palankūs maximėnams :} Kaip sakant gudrus tas, kas suka pinigus ir skurdina kitus. Nebutu lietuviai :}

Parašė Ginciuss· 2009 Kov. 9 00:03:29
#22

SoNG gudriai ir teisingai šneka.. Kiek paskaitau, tai jis supranta ir normaliai šneka.. Sutinku su juo.. Euras šiuo metu yra tikrai lievai. ?|

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 00:03:37
#23

Teisingai ozz. Čia taip gerai pasipelnyti nori iš žmonių. O tokiems kaip BigMan gerai kai teveliai turi UAB'ą :}

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 00:03:02
#24

eik ta LEO LT tai tikrai yra MNOPOLIStai.. kaip pavadinsi taip nepagadinsi.. bet kaip mums, perkant prekes is uzsienio ir mokant eurais tai ciki piki :D

SoNG parašė:
Teisingai ozz. Čia taip gerai pasipelnyti nori iš žmonių. O tokiems kaip BigMan gerai kai teveliai turi UAB'ą :}

xD nespejau paskaityt

Redagavo BigMan· 2009 Kov. 9 00:03:19

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 00:03:09
#25

BigMan jei ne paslaptis kuo verčiatęs?

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 00:03:47
#26

Firminiai drabuziai, bei sportine avaline (tik nepradek kritikuot) ;)

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 00:03:10
#27

Prie ko čia kritika. Bet tarkime pats pagalvok. Žmonėms su pinigais blogai, jie perka pigesnias prekes, jums verslas eina blogyn. Bankrotas arba skolos, kaip tada butu su tuo euru? Nemanai, kad tai taip pat ir jums butu negerai. Žmonių skurdinimas patiems jums kenkia kai jūs savo produkto negalėsite parduoti :}

Redagavo bad_user· 2009 Kov. 9 00:03:42

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 01:03:07
#28

viskas apgalvota;):p

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 01:03:40
#29

Apgalvota kuo? Pasidarote lytus ir suvaidynate bankrota kaip dauguma daro? :}

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 01:03:01
#30

lol..nenusisnekek.. bankrotas ne i gera butu mum :)

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 01:03:32
#31

Tai kokiais budais. Močiučiu prekes pardavinėsit siuvamas rusiuse? :}

Redagavo bad_user· 2009 Kov. 9 01:03:56

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 01:03:05
#32

va cia jau kisi nosi kur nereik.. nesusija sie kalusymai, su sia tema.

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 01:03:10
#33

Kalbu tiesa ir tiek :} Toks gyvenimas. Ne kvailas esu jog nesuvokčiau tokių dalykų ;}

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 01:03:47
#34

nu neklabek uz mus :D

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 01:03:31
#35

Tai kodėl kai tai pasakiau, taip stebuklingai norėjai nebekalbėti apie tai. Pradėsit prekiauti lenkiškais treningais ir viskas ;)

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 01:03:49
#36

EI.. as tavo biudzeto nelieciu, o tu neturi teises kritikuoti manes ir kitu.. Nei zinai nei ka.. kalbe jei nori uz tuos turginius ir t.t bet uz mane neklabesi.
manau supratai mane?

Redagavo BigMan· 2009 Kov. 9 01:03:59

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 01:03:39
#37

Jei asmeniškai nesupratau. :} Tu žiuri iš biznio pusės, o ne iš eilinių žmonių :} O teisę kritikuoti mes visi turime jei kritika neperžengia tam tikrų ribų. Manoji neperžengia, nes aš reiškiu nuomonę :}

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 01:03:18
#38

As ziuriu, is zmoniu puses, nes as pats toks pat kaip ir jus... bet dar karta SAKAU, nezinai tiesos, tai patylek.. Jei mes tokia turginiai butume, nemanau, kad pas mus atvaziuoti apsipirkti, ir tos pacios lenkijos, latvijos ir t.t

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 01:03:10
#39

Džiaugiuosi už tave ;} Tik ant lauru neužmiegam ok? :}

Parašė BigMan· 2009 Kov. 9 01:03:44
#40

Pasistengsiu.. (vulgari sypsena)

Parašė MAnjack· 2009 Kov. 9 08:03:28
#41

Šiaip Euro įvedimas būtų gerai, tačiau tikrai ne devalvacija, kadangi tiem kas turi mažiau pinigų išvis būtų katastrofa. Devalvacija daabr naudinga tik verslininkam, kurių visas turnyras įmonėse. Po devalvacijos prasidėtų pirkimai.

Parašė arturas88· 2009 Kov. 9 08:03:29
#42

dauguma saliu jau ivedusios eura,bet lietuvoj didele sumaistis butu.tragedija

Parašė WyPuk· 2009 Kov. 9 08:03:19
#43

Nu šeip aš pats tikrai norėčiau eurų. Litai jau atsibodo :D

Redagavo WyPuk· 2009 Kov. 9 08:03:40

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 14:03:43
#44

http://www.lrytas.lt/-1236597494...%8Diai.htm - geros žinios :}

Parašė Poker· 2009 Kov. 9 14:03:02
#45

To neturetu but,o jai ir bus tai turetu kazkas baisaus vykt,tikrai zmones neturetu tokioms nesamonems pasiduot,taipogi europos sanunga turetu tai grieztai reguluot ir nusprest kada butina ivest eura.Na mano nuomone tai nelabai tikiu jog taip ivyks greitu metu.

Parašė MAnjack· 2009 Kov. 9 14:03:23
#46

Warkion, euro įvedimą ir reguliuoja ES. Metinė infliacija negali viršint 2 su biškiu ;)

O pas kaičius tą SoNG numestą naujieną panašu, kad bus kaip Latvijoje :D

Parašė tock· 2009 Kov. 9 14:03:00
#47

Manau reikia isivesti eura nes td investitoriai rimciau ziures y Lietuva

Parašė Peacemaker· 2009 Kov. 9 14:03:46
#48

Aš studijuoju ekonomiką šiuo metu ir iš savo pusės galiu apsakyti, kad euro įvedimas nieko gero neduos. Kodėl - be abejo šoktels visos prekių bei paslaugų kainos. Be to, ekonominė situacija tokiam pakeitimui visai nepalanki.

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 14:03:00
#49

Butent. Bet kaip matau kaikurie čia masto šikna :}

Parašė 7even· 2009 Kov. 9 15:03:50
#50

na ka as zn man litas tikrai gerai bent sawo pinigais galim pasididziuoti kolkas kol turim dar kad turim sawo lita o ne kad kaskokius erurus iwestu as pries eura!

Parašė FanatiC· 2009 Kov. 9 15:03:45
#51

Bet cia irgi taip paziurejus jog euras gali pabrangti kai isigalios lietuvoje arba atpingti tai 50ant 50 niekas dar nieko nezino kaip bus taip bus bet aisku kai krize...

Parašė Peacemaker· 2009 Kov. 9 15:03:50
#52

Nebrangs? Brangs. Kitaip ir būti negali - euro kursas gana aukštas.

Parašė FanatiC· 2009 Kov. 9 15:03:48
#53

Tai zmones kalba kad euro kursas bus ~5-6lt. tai butu isvis...

Parašė MAnjack· 2009 Kov. 9 15:03:52
#54

Koki žmonės kalba? Turgui? Parduotuvėj? Jie turi ekonominius išsilavinimus?

Parašė Kelmas· 2009 Kov. 9 15:03:27
#55

MAnjack parašė:
Koki žmonės kalba? Turgui? Parduotuvėj? Jie turi ekonominius išsilavinimus?


1.Turguje
2.Ne. Jie tik stumdo "Mažeikių mėsines" prekes. ;) :s

Parašė Ewaldas· 2009 Kov. 9 15:03:44
#56

Kažkas paskleidė gandą... Dauguma žmonių ėmė keisti litus į eurus... :] Bet Lietuvos vyriausybė net neketina devalvuoti lito.... Taigi nesamonė manau.

Redagavo Ewaldas· 2009 Kov. 9 15:03:52

Parašė Peacemaker· 2009 Kov. 9 15:03:57
#57

Ponai, pažvelkime iš kitos pusės. Lietuva per keletą metų vistiek turės atsisakyti lito, kitu atveju iš EU gaus tiek baudų, kad įklimps į dar didesę ekonominę duobę. Jei jau jkalbėsime apie šią sritį, uždarius Ignalinos IE sulauksime dar vienos krizės.

Parašė edis2· 2009 Kov. 9 16:03:37
#58

Peacemaker parašė:
Ponai, pažvelkime iš kitos pusės. Lietuva per keletą metų vistiek turės atsisakyti lito, kitu atveju iš EU gaus tiek baudų, kad įklimps į dar didesę ekonominę duobę. Jei jau jkalbėsime apie šią sritį, uždarius Ignalinos IE sulauksime dar vienos krizės.


Na taip, bet niekur nereikia skubėti :)

Parašė Peacemaker· 2009 Kov. 9 16:03:15
#59

Uždaryt vistiek teks, nes iki termino pabaigos atrodo liko nepilnai metai. O kas tada? Energijos importavimas iš Rusijos? LT nėra pajėgi pasigaminti energijos net minimaliems poreikiams.

Parašė sniuff· 2009 Kov. 9 16:03:33
#60

BigMan parašė:
manyciau, kad seniai reikejo ta Eura ivesti.. butu, ir lengvesnes tos vadinamos ''krizes'' , ir nereiketu sukti, galvu vaziuojant i jav ar kitus, del valiutos... Ir manau, butu paklausesne internetine bankininkyste, nes nedaugelis, banko korteliu palaiko pirkima is uzsienio ;)


DEBILAS!

Parašė MAnjack· 2009 Kov. 9 16:03:57
#61

Pritariu :D Ypač nusišnekėjo su ta bankininkyste :D

Redagavo MAnjack· 2009 Kov. 9 16:03:15

Parašė Jaibogu· 2009 Kov. 9 16:03:18
#62

cia perskaiciau komentarus daugelio tai daugelis nelabai supranta kas yra devoliacija :D gi ne euras brangs o litas praras verte tai reiskia kad lietuva bankrutuos :D gi atsimenu kaz kurioje valstybeje ju pinigas nuvertejo tiek kad vietoi tuoletinio popieriaus buvo 78 kartus apsimokaiu naudoti pinigus tam reikaluii nes pinigas tiek nuvertejo kad vieno mlrd kupiuras pradejo leist o apsipirkti vaziuodavo su pilna masina pinigu :D dar ltu labai labai toli iki to bet panasiai viskas vyko tik ta valstybe bankrutavo keliolika kartu :D
Jaibogu parašė:
cia perskaiciau komentarus daugelio tai daugelis nelabai supranta kas yra devolvacija :D gi ne euras brangs o litas praras verte tai reiskia kad lietuva bankrutuos :D gi atsimenu kaz kurioje valstybeje ju pinigas nuvertejo tiek kad vietoi tuoletinio popieriaus buvo 78 kartus apsimokaiu naudoti pinigus tam reikaluii nes pinigas tiek nuvertejo kad vieno mlrd kupiuras pradejo leist o apsipirkti vaziuodavo su pilna masina pinigu :D dar ltu labai labai toli iki to bet panasiai viskas vyko tik ta valstybe bankrutavo keliolika kartu :D

Redagavo Jaibogu· 2009 Kov. 9 16:03:45

Parašė viva· 2009 Kov. 9 17:03:52
#63

jaibogu as ir ta girdejau maciau ir nuotraukas kazkur ten naslaitis sedi su kruvom pinigu ir ismaldos praso atrodo tai neblogai bet tie pinigai nieko neverti

Parašė blicas· 2009 Kov. 9 17:03:22
#64

FaNaTiC parašė:
Tai zmones kalba kad euro kursas bus ~5-6lt. tai butu isvis...


Durniau, euras su kiekviena diena vis žemiau smunka. Tu dar žiūrėk kad nebūtų nukritęs greitu laiku iki 3lt. Dabar JAV doleris auga, o ne euras, tad atsipeikėk. O taip tai manau, kad dabar tikrai euro niekam nereikia. Pats mokausi, dirbu ir dar kartą dirbu (papildomai su php-fusion dizainais) ir turiu pasitaupęs litų, tad net galvoju gal į eurus juos keist kol maža vertė arba laukt kol dar daugiau nukris, nes tikrai jis dar pakils.

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 17:03:20
#65

Blicas parašė:
Durniau, euras su kiekviena diena vis žemiau smunka. Tu dar žiūrėk kad nebūtų nukritęs greitu laiku iki 3lt. Dabar JAV doleris auga, o ne euras, tad atsipeikėk. O taip tai manau, kad dabar tikrai euro niekam nereikia. Pats mokausi, dirbu ir dar kartą dirbu (papildomai su php-fusion dizainais) ir turiu pasitaupęs litų, tad net galvoju gal į eurus juos keist kol maža vertė arba laukt kol dar daugiau nukris, nes tikrai jis dar pakils.



KAI NUPJOVEI :DDDD EURO KURSAS DAUGMAŽ VISADA IŠLIGS STABILUS NES TAI PRIVALOMA PAGAL ES SUSITARYMĄ :D

http://www.seb.lt/pow/wcp/ kur matai kilima arba kritima :DD

O nustatyti kokį nori jie gali tik tada kai įvedinės. Kai lengviausiu budu valstybė žmones melš :}

Redagavo bad_user· 2009 Kov. 9 17:03:26

Parašė blicas· 2009 Kov. 9 17:03:13
#66

Pasižiūrėjai šią savaitę ir jau čia grūdi savo nuomonę? Aš apskritai sakau, kad euras nuvertėjęs lito atžvilgiu ir dabar galima naudotis proga, jei čia planuoja mažint lito vertę tai jau geriau eurais sąskaitoj pinigus laikyt, o ne litais.

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 17:03:04
#67

Ne dėl to verčia į eurus. :D Todėl, kad įvykus devalvacijai daug kas prarastu nemažai lėšu. Susižinok prieš nusišnekėdamas kita karta. Ekonomikos mokytoja tau už tokius kliedesius turėtu kuolą įpilt :/

Parašė blicas· 2009 Kov. 9 17:03:18
#68

Čia tu kliedi. Mat protingas atsirado, baik mokyklą, po to ekonomiku tapk ir tada paklausysiu tavęs, o dabar atrodo tik šneki tam kad pavaidint protingą ir ant kitų pastumt.

Parašė Jaibogu· 2009 Kov. 9 17:03:33
#69

nu song tiesa euras visad liks toks pat kaip manai kodel ta europos sajunga yra ? pirma pasidomek tada akis draskyk blicai ;) tam ir kure eura kad butu pastovus pinigo vienetes neprarandantis vertes bendras biudzetas neleidzai tam atsitikti ;)

Parašė blicas· 2009 Kov. 9 18:03:11
#70

Tu gal jokauji? Aš akis drąskau? :| Pasakiau savo nuomonę (klaidingą) ir iškart song užsipuolė mane. Žodžiu nesikabinėkit. Tik pasidomėt norėjau ar verta pinigus laikyt eurais, o ne litais. :?

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 18:03:31
#71

Tai vad užkliedėjai, o tada jau mat suklydai. Kai suklysti tada nereikai pjauti. O ekonomistai beveik visi aplink mane gyvena tai apie tai labai daug šnakam. :}

Parašė sniuff· 2009 Kov. 9 18:03:35
#72

Gal ir smunka, tik ziurint kieno atzvilgiu. Jei HL$, tai tada kyla, jei $ tada smunka...

Parašė blicas· 2009 Kov. 9 18:03:40
#73

Ne vien pas tave ekonomistai gyvena, pas mane taip pat ekonomistų gyvena, bet su tėvais apie savo pinigus ne per daugiausiai šnekėt noriu.

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 18:03:20
#74

Kas blogo su tėvais šnekėti apie litus. Aš motinai dar ataskaita parodau įeinančių ir išeianančių pinigų :} Bent pasitiki manimi :}

Parašė iGolf· 2009 Kov. 9 18:03:02
#75

pasakau tik tą jeigu norim kad gyventume normoje mesti lauk A.Valinską ir Kubilių nes tie prikolistai ble daro ten nesamones...
suprantu jie sėdi ten per nakty iki rytų tuos sprendimus bet nepagalvoja apie mus apie ateity kad tik sau gauti litų

Redagavo iGolf· 2009 Kov. 9 18:03:09

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 18:03:29
#76

iGolf, nesijaudink ateis į valdžia protingas žmogus, ekonomistas (moteris) ir bus tvarka. Baigsis visi prikolai. Ne taip kaip dabar Adamkus, kad ir kiek malonus ir garbus žmogus jį vistiek užgožia ir niekas jo neklauso :}

Parašė iGolf· 2009 Kov. 9 18:03:46
#77

SoNG - tikrai sutinku kad greičiau ateitu nauji rinkimai ir išrinktume nauja prezidentę tik nepamenu pavardės bet ji visus sustabdys tikrai.. atriš rankas kaip dabar adamkui surištos priima įstatymus kad nedgi adamkus nežino..

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 18:03:27
#78

Grybauskaitė ;} Tikrai protinga moteris :}

Parašė iGolf· 2009 Kov. 9 18:03:40
#79

Taip ji.. jei ais tėvai balsuot tik sakė už ją..

Parašė Jaibogu· 2009 Kov. 9 18:03:01
#80

vo gal pirma kart moteriske tujresim prezidento vietoi nes adamkus tai 82 metai ar kiek jau gi senis visai per senas valstybe valdyt ir kada rinkimai prezidento bus kitu metu geguze ar siu metu lapkriti ?

Parašė Gugiss· 2009 Kov. 9 18:03:53
#81

Ei na kur.. pyda.. tu supi... na.. bl... Visai juokinga darosi. Pragrameriu svetainei apie litru devalvacijas sneka nu na... isvis zaja... Didysis finansu genijus ozzRublis na... kur... debi... duch...

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 18:03:57
#82

Taigi šiais metai bus :} Beje Adamkus tikrai nuostabus žmogus tiesiog kaip jis ir pats sakė valstybės valdymui jau jis per senas ir daug atliko savo atžvilgiu, laikas kitoms kartoms. Ištikruju jis kalba tiesa ;} Gerbiu aš jį kaip žmogų, nes iš jo sklinda gėro jausmas. Nežinau kodėl, bet jis man labai šviesus žmogus :)

Parašė Gugiss· 2009 Kov. 9 18:03:01
#83

Ei na kur.. pyda.. tu supi... na.. bl... Visai juokinga darosi. Pragrameriu svetainei apie litru devalvacijas sneka nu na... isvis zaja... Didysis finansu genijus ozzRublis na... kur... debi... duch...
Kas cia?

Redagavo Gugiss· 2009 Kov. 9 18:03:21

Parašė Jaibogu· 2009 Kov. 9 18:03:42
#84

gal jau pats galesiu eit prabalsuot jai ziema bus siu metu :)

Parašė tofy· 2009 Kov. 9 18:03:43
#85

NA tikrai nesamonė tokiu krizės metu lita keisti i eurus. Išviso turėtu atidėti iki tol kol baigsis krizė nes žmonės ir taip išsekinti jos gala su galu duria o čia dar nori juo apiplėšti... Tokia valdžia nžn kur dėti...
p.s o dėl prezidentu tai Grybauskaitė real kandidatas kitko nėra vien seniai arba valinskas kuris jau ir taip prisidirbo..

Redagavo tofy· 2009 Kov. 9 18:03:51

Parašė MAnjack· 2009 Kov. 9 18:03:22
#86

Žiūriu užsikalbėjot apie prezidentus. Šiaip jūs labai daug tikitės iš tos Grybauskaitės, bet tikriausiai nesusimąstėt, kad prezidentas beveik jokios galios neturi valstybės valdyme. Jeigu jis vetavo įstatymą tai seimas balsavimu gali nuimt veto ir priimt įstatymą.
Be to, ko jūs ją taip keliat? Ką ji gero Lietuvai padarė? Tik atvažiuodavo pasakydavo, kad pas jūs krizė bus dar blogiau ir vėl išskrenda. Niekada nieko gero nepasakė. Pažiūrėsim kaip bus kai jinai vadovaus.

Parašė bad_user· 2009 Kov. 9 18:03:56
#87

Valinskas yra sudegusio cirko viršininkas ;D

Manjack suprantu, kad esi tas kuris masto "BOBA YRA NIEKAS", bet nieko išaugsi :}

Redagavo bad_user· 2009 Kov. 9 18:03:03

Parašė tofy· 2009 Kov. 9 18:03:42
#88

SoNG parašė:
Valinskas yra sudegusio cirko viršininkas ;D}

čia gerai :D

Parašė MAnjack· 2009 Kov. 9 18:03:59
#89

SoNG parašė:
Manjack suprantu, kad esi tas kuris masto "BOBA YRA NIEKAS", bet nieko išaugsi :}


Pagyvensim pamatysim ;) Reiks šitą temą saugot, kad vėliau būtų įrodymų.

Parašė sniuff· 2009 Kov. 9 18:03:42
#90

Tai, kad ir nygeri Obama nieko nesugeba apart graziai kalbeti...
O veiksmu 0.

O Lietuvoj, kai cia pusiau prezidentine valstybe, tai prezidentas, tik valstybes veidas ir nieko...

Parašė tm· 2009 Kov. 10 00:03:52
#91

Daug kas turi santaupu zmones is rubliu i tuos talonus perejo daug kas neteko santaupu poto is tu talonu (vagnorkes ar kaip ten vadinos ) perejo ant lito vel zmones daug neteko , tai kad del nuostoliu jiems px , kazkam tai lb naudinga , o daugumai nenaudinga ... Tai kad jei jiems prisireiks tai ir keis ...