Temos pavadinimas: WordPress, Shopify ir PHPFusion programuotojų bendruomenė :: Sovietiniai laikai. Geriau ar blogiau nei dabar?

Parašė Peacemaker· 2009 Vas. 20 20:02:48
#1

Kokia Jūsų nuomonė? Ar sovietiniais laikais lietuviai gyveno geriau? Galbūt manote, kad sovietų valdžia buvo bloga?Galbūt galvojate priešingai - dabartinė valdžia yra daug blogesnė?

Pasidalinkime čia savo mintimis - kada Lietuva gyveno geriau - dabar, t,y, šiais laikais ar po 2 pasaulinio karo (sovietmečiu)?

SaMsAs 2009 vasario 20 20:04:21
Užvedžiau temą apie Rusiją.Sovietiniais laikais (prie ruso) buvo geriau gyventi negu dabar, bent jau taip sako senesni žmonės ir aš jais iš dalies tikiu, nes Lietuva grimsta į didelį š... su dabartine valdžia.
diadingo 2009 vasario 20 20:06:18
tikrai nebuvo geriau, pries tai komentaras buvo skirtas to: peacemaker
Peacemaker 2009 vasario 20 20:06:30
Su tuo sutinku, valdžia tikrai padarė klaidų. Žmonės ja nepasitiki. SUtinku, kad sovietiniais laikais buvo nemažai gerų dalykų - nemokamas mokslas, maža bedarbystė.
SoNG 2009 vasario 20 20:07:24
Taip ir buvo. Todėl, kad žmonės už vandeni, šiluma, butus mokėjo kapeikas. Visi turėjo darbo, valkataudavo prievarta įdarbindavo. Ypač Lotuvoje sovietmetis buvo pats lengviausias kalbant apie deficita. Todėl, kad puse į rusiją siunčiamos produkcijos Lietuviai nusukdavo ir palykdavo savo tautai. Žinoma sovietai būtų neužsibrėže pasaulio užkariavimo viskas butu buve tvarkoje

Redagavo bad_user· 2009 Vas. 20 20:02:27

Parašė Black psycho· 2009 Vas. 20 20:02:58
#2

Tu nori kad tave ruskiai su kalašnikovais ar dar kuo stumdytų?

Parašė Peacemaker· 2009 Vas. 20 20:02:15
#3

Pradžiai keletas nuotraukų iš to laikmečio. http://www.uch.lt/2008/01/11/sov...aikai.html

P.S - niekas nepateisina Rusijos už tokius veiksmus - tai buvo neleistina. Su tuo aš pilnai sutinku. Tačiau reikia apžvelgti įvairias puses.

Redagavo Peacemaker· 2009 Vas. 20 20:02:36

Parašė bad_user· 2009 Vas. 20 20:02:09
#4

Black psycho parašė:
Tu nori kad tave ruskiai su kalašnikovais ar dar kuo stumdytų?


Matai kaip yra jie turėjo paklusti. Beje visi buvo apsvaigę ir pumpuojami narkotiku. :)

Parašė diadingo· 2009 Vas. 20 20:02:20
#5

vienas is bjauriu pavyzdziu vygdomu sovietiniais laikais:

Turi uki, turi sklypa turi nama, gyveni gerai, ateina rusas is SSRS
kaime pastato bendrabuti sukisa visus ten, vietoj jusu buvusiu ukiu-namu pastato koluki, ir eini dirbt i ta koluki(savo sklype) o turet jau nieko nebturi, dar kad nori gaut desros stovi puskilometrinei eilej, kai prieina tavo laikas, desros neber.Linksma buvo, o jei skundies, ar kas nepatinka, lauk i Sibira ten dirbsi, susalsi niekas nekreips demesio, isivaizduokit gyvulinius vagonus pilnus vaiku kurie neranda savo tevu, vaikai verkia prie savo motinu kai jos jau nuo salcio nebegyvos nes atidave paskutinius drabuzius savo vaikas, neprisimenu skaiciu, kiek vaiku zuvo, nedaug isgyveno, yra pilna istoriju, pasakojimu is buvusiu tremtiniu- vaiku kurie iki tol gyveno gerai turejo savo nama-zemes, o per rusus gavo dirbti stingdanciame sibire.Kiek nuotrauku maciau istorijos vadovelyje kiek zmoniu, nebegyvi jie visi, namai be langu, o ten prie -50c0 gyvena zmones.

Parašė Peacemaker· 2009 Vas. 20 20:02:13
#6

Be abejo, čia Rusijos valdžios sumąnymai, kurie buvo tikrai žiauriai įgyvendinami. Tvarka buvo tikrai labai griežta, daugeliu atvejų neteisinga. Visgi nepamirškim, kad buvo ir teigiamų dalykų.

Parašė bad_user· 2009 Vas. 20 20:02:48
#7

Čia visiški tinginiai nebent taip gyveno. Mano močiutė dirbo paukštyne. Gavo žemės N. GAVO SODĄ. Augino ten kiaulęs ir pan. Mėsos buvo per akis. Gyveno didelė šeima, mama dar dabar sako, kad jiem nieko visiškai netruko :)

Parašė SaMsAs· 2009 Vas. 20 20:02:20
#8

Na dabartinė valdžia, tai yra KLAUNAI kaip jau priprato visi juos taip vadinti.Iš televizijos atėjas Valinskas huj ten nusimano apie ta politika, zinoma pries rinkimus reklama grazia rode ir tikrai daug ka zadejo, bet kai isrinko praejo kiek tai laiko ir viskas zmones jo nebekencia, nors nevisi kai vyko apklausa mieste viena mociute ir sako: Na nesuprantu, kodel visi putojasi ant to valinsko juk jis puikus geras zmogus, pamenu kaip jis man padejo per laida kas laimes milijona... Taip sake bobute, kuri gyvena seneliu prieglaudoje.Ji nieko nesupranta na ji valinska gerbia uz zaidima :D Zinoma jis milijonierius yra, bet nafik jam lyst i ta politika jeigu to dalyko neismanai dar jam mazai pinigu?... Kur zmones dirba jau visa gyvenima politikos srityje tai ne atejo klaunai ir uzeme ju vieta biesina mane tokie dalykai...Tos riauses kur buvo vilniuje na visuose lietuvos miestuose tai valinskas slepesi kaip pele po sluota ir atseit buvo svarbiuose pietuose... Reikia kad visi lietuviai kurie yra uzsienyje parvyktu i lietuva ir tada surengti tikra mitinga ir jau tada valinskas ir jo sutve tikrai nepabegtu ir minios nesulaikytu jokios tvoros ir Gerbiama policija.O jeigu dar policija prisidetu prie mitingo tada viskas valinsko ir kaulu nebeliktu.Mano ziniomis kovo menesi vyks mitingas bet neatskleisiu visos man zinomos informacijos kadangi nezinau ar tai tiesa, bet tame mitinge dalyvaus ne tik lietuvoje gyvenantys asmenys bet ir uzsienieciai.Na kagi o prie ruso laiku tikrai nebuvo bedarbystes visi dirbo tureju pinigu , maisto nevaiksciojo gatvem kaip benamiai sunys, o dabar...Vasario-16 isejau is baznycios bomzas stovi verkia ir sako: Duokit pinigu gerieji zmones alhoholio nevartoju jau seniai noriu valgyt nusipirkt,,,Nu pofik davem jam ten 15 ar 20 litu nebepamenu sakom eik valgyt nusipirksi ir nuvaziavom..Gal po valandos einam centru jau tas pats bomzas apsimyzes su baltos buteliu guli prie siuksledeziu...Vietoj to kad valdzia mazintu mokescius tai ne jie dar ašs sau i kisene nori kuo daugiau prisikist masinas perkasi namus statosi irt.t. krc apgailetina sita dabartine Lietuvos valdzia nebeturiu zodziu...Sugrystu Brazauskas tai gal dar ka nors ir padarytu.Ziuresim kas bus jeigu isrinks Grybauskaite..Oj biski per daug isijauciau as cia :] :s

Parašė Tadziokaz· 2009 Vas. 20 20:02:21
#9

Gyventi manau buvo normalu, gal ir net geriau nei dabar (kaikuriem), nes visi turejo darbo, bet deja buvo keleta minusu, negalejai iskilti ir buti geresnis uz kitus, bei tureti savo verslo ir pnš.

Parašė Peacemaker· 2009 Vas. 20 20:02:24
#10

YouTube.com vaizdo klipas

Įdomios istorijos video.

O čia - sovietiniai supermarketai.
YouTube.com vaizdo klipas


Dabar pateiksiu keletą stmabių argumentų, kas buvo gerai. Vienas jų - techninė pažanga. Dideli fabrikai, firmos buvo sukurtos būtent sovietinniais laikais. Ignalinos atominė elektrinė taip pat buvo įkurta būtent sovietiniais laikais. Tais laikais tai buvo technologijų viršūnė.

Redagavo Peacemaker· 2009 Vas. 20 20:02:06

Parašė SaMsAs· 2009 Vas. 20 20:02:29
#11

Pritariu tau visos stambiausios firmos , farbrikai yra sukurti rusu laikais.;)

Parašė Peacemaker· 2009 Vas. 20 20:02:33
#12

Galima paminėti ir vieną pirmųjų Europoje autostradų Kaunas - Klaipėda. :) Ji buvo nutiesta būtent sovietiniais laikais. Tiesimą iniciavo ponas Brazauskas.

Parašė Tadziokaz· 2009 Vas. 20 20:02:11
#13

Ne bet rimtai, kai buvom prie ruso turejo visi darbo, state fabrikus, vyste ekonomika? O dabar? Fabrikai bankruotuoja, zmones netenka darbo... Ka gi lietuva pastate per nepriklausomybes laikus? nieko tik pardave ;D ir ta ignalina nori uzdaryti :DDD

Parašė MaFetas· 2009 Vas. 20 20:02:19
#14

Pats nesidomėjau labai kas ir kaip buvo:) tačiau kiek močiutė mano pasakojo, tai sakė daug geriau negu dabar. Pinigų neskaičiavo,valgyt valgė ką norėjo, apsirengę buvo, namą, sodybą turėjo. Na o dabar pagalvojus, paprastiem žmonėm Lietuvoj gyventi yra tikra žopa. kainas kelia visur kur tik įmanoma, viskas brangsta dienom, o algos nekyla, o jei ir pakyla tai vos tik keliasdešimčia litų.
Sulindę visokie dalbajobai į seimą, pagurklius ir pilvus augina ir kaip sakant bb deja ant paprastų vos minimumą uždirbančių žmonių. Reiks bėgt iš tos Lietuvos arba eit ruso prašyt kad vėl okupuotu :) ir bus už ką valgyt pirkt :D :D

Šiaip mano nuomone prie ruso gal ir geriau buvo, nežiūrint į tai kad viskas griežtai buvo.

Parašė Tadziokaz· 2009 Vas. 20 21:02:32
#15

Buvo griezta, bet nebuvo nei vagysciu, nei pedofilu, nei maniaku ir pns.? o dabar kas dedas? :D

Parašė brunonas· 2009 Vas. 20 21:02:41
#16

kiek esu apklauses zmoniu (senesniu) tai sako dabar tikrai geriau,nes anksciau nebuvo nei x rusiu desru techniku ir t.t. bet seip ka tas valinskas jau taip blogo padare,be to kad apsissikes buvo per riauses?

Parašė MaFetas· 2009 Vas. 20 21:02:09
#17

Ka padarė? Būtent kad nieko nepadarė :D :D čia aišku į žmonių puse geruoju atžvilgiu, Algas seimui sumažino kaip žadėjo? Bent kažką iš savo pažadų ištesėjo? Kad nemanau... Kitais rinkimais ir aš tada eisiu i seimą :D sakysiu oj Lietuvos žmonės benziną padarysiu nemokamą, duona kainuos centą :) susigriebsiu į kišenę babkių ir leksiu į havajų rojų :D

Parašė bad_user· 2009 Vas. 20 21:02:19
#18

Prie ko čia valinskas? Kalba eina apie valdomaja daugumą kurią sudaro valinsko partija ir Konservatoriai. Kurie nesišneka su žmonėmis, nepagristą savo apsurdiškų įstatymų. Švaisto pinigus kurių ir taip truksta :)

Parašė MaFetas· 2009 Vas. 20 21:02:04
#19

Išvada: EI RUSAI KUR JŪS IR JŪSŲ MAŽOS KAINOS :D :D

Parašė Niger· 2009 Vas. 20 21:02:58
#20

Cia ziauri tema.... Bet tuo paciu ir labai idomi... daug nukeltejo daug praturtejo taip turejo buti is tikro :| jei ne sovietai as dbr gyvenciau ziauriai dideliam name.... bet viska jie pridare viska ateme o grazina skatikus lietuva.

Parašė brunonas· 2009 Vas. 20 21:02:13
#21

isvada:prie rusu buvo gerai ubagams nes kiekvienas turejo darba...o dabar geriau protingiems zmonems nes gali uzsidirbti daugiau...

Parašė bad_user· 2009 Vas. 20 21:02:38
#22

Geriau buvo visiems mokesčių prasme ir darbo vietų, saugumo, tvarkos. :)

Parašė Peacemaker· 2009 Vas. 20 21:02:46
#23

Dabar nueini į parduotuvę, išleidi 40 Lt ir nusiperki vos kelis maisto produktus. Anais laikais viskas kainavo kapeikas, nors kai kurių produktų tikrai trūko, o kitus galėjau gauti tik per "blatą".
Kitas aspektas - penkmečio planai, kurie, reikia pripažinti, ekonomikai daug naudos neatnešė ir tada. Pvz: Užsakė valdžia 5 metus iš eilės gaminti to pačio modelio kaliošus..

Parašė MaFetas· 2009 Vas. 20 21:02:15
#24

Nemanau kad labai daug sugebetum užsidirbti būdamas protingas, na tiksliau dabar baik teisininko bakalaurą, ir ką dirbsi? maximoj? Be pažinčių bus sunku prasimušt, ir per kraują arsi kol įstosi į tas aukso vėžes :P

Parašė MAnjack· 2009 Vas. 20 21:02:10
#25

Su teisininko bakalauru darbą iškart gausi. Tokiu realių pavyzdžių. Sovietiniai laikai daug blogiau. Už žmones buvo galvojama ir nusprendžiama, o daabr kiekvienas savo kelią pasirenka.

Parašė Peacemaker· 2009 Vas. 20 22:02:50
#26

Bet jeigu pažiūrėsi į nedarbingumo statistiką, tai pamatysi didelį skirtumą. Sovietų laikais tiesiog visi žinojo, kad turi kažką dirbt.. Dabar daugelis nori pinigus gaut nieko neveikdami.

Parašė bad_user· 2009 Vas. 20 22:02:15
#27

Manjack tas bakalauras nieko nebeduos kai nebebus kur dirbt ;)

Parašė Ewaldas· 2009 Vas. 20 22:02:10
#28

Atsipeikėkit jmj , kas jums užėjo.. Nusibodo Lietuvoje gyvent?

Parašė bad_user· 2009 Vas. 20 22:02:02
#29

SENAI!!!!! Kiek gali vokti mums per akis?!

Parašė Afr0man· 2009 Vas. 20 22:02:46
#30

komunizmas aš ?| ka jus sau galvojate VAIKAI IMKIT PAGALIUKA IR UZMUSKIT TA RUSIUKA!!!!!!!

Parašė Peacemaker· 2009 Vas. 21 08:02:03
#31

Kai studijavau istorijos kursą, dėstytojas pasakė išties įdomių dalykų. Pavyzdys - daugelis lietuvių nemėgsta rusų. Kodėl? Ogi todėl, kad tokia yra valdžios politika. Iš esmės visi vadovėliai, knygos daugiau ar mažiau parodo sovietų laikus kaip daug blogesnius nei dabar. Tai tikrai verčia susimąstyti.

Parašė edis2· 2009 Vas. 21 08:02:48
#32

Peacemaker parašė:
Kai studijavau istorijos kursą, dėstytojas pasakė išties įdomių dalykų. Pavyzdys - daugelis lietuvių nemėgsta rusų. Kodėl? Ogi todėl, kad tokia yra valdžios politika. Iš esmės visi vadovėliai, knygos daugiau ar mažiau parodo sovietų laikus kaip daug blogesnius nei dabar. Tai tikrai verčia susimąstyti.


Būtent, ir dabar dauguma galvoja kad būtų buve geriau jei mes butumėme su rusais.... O dabar maza lietuvelė labai priklauso nuo aplinkinių šalių. Kaip sake Peacemaker tai tikra tiesa. Dabar rusai blogiau gyvena?? Sunkiai tikėtina ar juos krize palies.

Parašė brunonas· 2009 Vas. 21 09:02:06
#33

edis2 parašė:
Peacemaker parašė:
Kai studijavau istorijos kursą, dėstytojas pasakė išties įdomių dalykų. Pavyzdys - daugelis lietuvių nemėgsta rusų. Kodėl? Ogi todėl, kad tokia yra valdžios politika. Iš esmės visi vadovėliai, knygos daugiau ar mažiau parodo sovietų laikus kaip daug blogesnius nei dabar. Tai tikrai verčia susimąstyti.


Būtent, ir dabar dauguma galvoja kad būtų buve geriau jei mes butumėme su rusais.... O dabar maza lietuvelė labai priklauso nuo aplinkinių šalių. Kaip sake Peacemaker tai tikra tiesa. Dabar rusai blogiau gyvena?? Sunkiai tikėtina ar juos krize palies.

nusisnekejai tai sakes...patikek kai rusai jaucia kai nafta atpigo...visas savo sankaupas jau baigia isvaistyt...

Parašė Tadziokaz· 2009 Vas. 21 09:02:02
#34

Mes typo nepriklausomi, bet kaip galim buti nepriklausomi jei nk neturim? mus dabar kaip cia pasakius okupavus europos sajunga, viska jie mums nurodineja... Tik niekas nestumdo su ak-47...

Parašė Peacemaker· 2009 Vas. 21 09:02:29
#35

EU mums liepia uždaryti Ignaliną - teks uždaryt.. Po to Lietuvai tikriausiai ateis dar didesnė krizė.
YouTube.com vaizdo klipas

Reportažas apie sovietinės simbolikos draudimą

Redagavo Peacemaker· 2009 Vas. 21 09:02:29

Parašė MAnjack· 2009 Vas. 21 10:02:03
#36

edis2 parašė:
Dabar rusai blogiau gyvena?? Sunkiai tikėtina ar juos krize palies.


Naujienas paskaityk. Rusijoj dar didesnė krizė negu Lietuvoje. Ten net tos brangiosios pop scenos žvaigždės kainas per pusę sumažino. O pas mus to kolkas negirdėti.

Parašė Roksys· 2009 Vas. 21 10:02:50
#37

Paprastiems, neisprususiems darbininkams kuriu gyvenimo tiksas prisivalgyt, prisigert tikrai dabar sunkiau. O zmonems kuriu gyvenimo tikslai yra didesni manau yra zymiai lengviau .

Parašė Ewaldas· 2009 Vas. 21 10:02:29
#38

Lietuvoje yra gerai ;)

Parašė Child· 2009 Vas. 21 10:02:00
#39

Žinai atvirai pasakius sunku net pasakyti, Sovietiniais laikais bent jau dauguma turėjo darbus, namus ir panašei, bet pažvelkim iš kitos pusės, buvo draudžiamos knygos ir žurnalai lietuvių kalba, neturėjo laisvės, nors čia kiekvieno asmeninis reikalas spresti kada jam buvo geriau, kai negyvenau prie Sovietų tai negaliu pasakyti :) Bent jau mano tėvai sako, kad jie prie sovietų geriau buvo, nes dabartinė valdžia tai POKŠTAS.

Parašė MAnjack· 2009 Vas. 21 10:02:38
#40

Prie sovietinių laikų buvo geriau negalvojantiem. Vistiek darbą, namus paskirs, tai nėra tikslo sukt galvos. Rusų laikais ir iškilo alkoholizmas.

Parašė TaduXxX· 2009 Vas. 21 10:02:45
#41

Tais laikais negyvenau,tai negaliu pasakyt geriau ar blogiau...Bet kiek teko girdėt, sako,jog tada buvo daug lengviau "prasimušti"

Parašė MAnjack· 2009 Vas. 21 11:02:51
#42

Ten prasimušt nereikėdavo. Gaudavai darbą ir varydavai jame visą gyvenimą.

Parašė Peacemaker· 2009 Vas. 21 11:02:48
#43

Sukurti privatų verslą buvo sunku, nebet galėjai tai daryti nelegaliai. Kas taip sugebėjo, dabar yra turtuoliai.

Parašė TaduXxX· 2009 Vas. 21 12:02:10
#44

Peacemaker parašė:
Sukurti privatų verslą buvo sunku, nebet galėjai tai daryti nelegaliai. Kas taip sugebėjo, dabar yra turtuoliai.


Būtent,tą ir norėjau pasakyti...

Parašė bad_user· 2009 Vas. 21 12:02:03
#45

MAnjack parašė:
Prie sovietinių laikų buvo geriau negalvojantiem. Vistiek darbą, namus paskirs, tai nėra tikslo sukt galvos. Rusų laikais ir iškilo alkoholizmas.


Kaip tu įstoriją mokeisi? Carinės rusijos laikotarpiu alkoholizmas buvo platinamas. Norint bukinti žmones. Dar motinos katik paklausiau. Sakė jei gerdavo svarstydavo darbe, tada budavo xana, o jei dar žmona mušė tai dar ir pasodindavo ir pati gerai atskaldydavo. Dabar tai yra? Nixuja. Daužo visokie asilai savo žmonas ir visiems px, kaimynai žodžio nepasako, bent Lietuva buvo labiau susivienijusi :)

Parašė Peacemaker· 2009 Vas. 21 17:02:31
#46

Čia radau kaip tik su su sovietais susijusį anekdotą. :)

Sovietiniai laikai. Ilga eilė prie kažko. Vienas stovi eilėje ir labai myžti užsimano. Sako už jo stovinčiam:

- aš nubėgsiu pamyžti, tu čia man eilę palaikyk.
Tas atsako:

- nė velnio, išeisi iš eilės ir viso gero.
- o tai ką man daryti, labai myžti noriu?
- myžk į priekyje stovinčio kišenę.
- o jei pajaus, kas tada bus?
- nepajaus, tu tai nepajautei.

Redagavo Peacemaker· 2009 Vas. 21 17:02:00